Alla inlägg under juli 2008

Av Linda - 18 juli 2008 21:36


Jag tror att det här var näst sista dagen (Vandringen 2006). Vi nästan flög ner från Helags. Sen tältade vi vid en sjö där en av oss *inga namn nämnda* hoppade i sjön med rumpan bar hihihi!

Av Linda - 18 juli 2008 21:16

Äntligen helg!! Idag var mamma och jag till lägenheten och hämtade alla blommor. Ett steg på väg :-) I morgon ska vi packa så jag förhoppningsvis kan vara därifrån till det här månadsskiftet. Då kan jag slaaaaaappa på årets semester. Längtar så! Det ska bli jätte kul att åka iväg! Padjelanta eller Riksgränsen- hm... undrar vilket det blir...mohaha spänningen är olidlig!


I dag blev det körförbud på bilen. Vä framlyse är tydligen löst/felande fast jag trodde det var fixat. Men, det gick inte igenom ombesiktningen. Ja det är inte mycke att gnälla över, bara att fixa ;-)


Nu ska jag gå ut med pälsklingarna! Ha de gött!

Av Linda - 16 juli 2008 21:09


Visst är jag glad att jag inte "slösar" min semester nu när vädret är lite trist men det är låååångt kvar till 15:e augusti, som är min sista arbetsdag innan semestern.

Inget att rapportera från denna onsdag :-/ Inte lagat mat- rastat hundarna runt området för Axa, min oturförföljda pointertik skar sig i tassen.

Av Linda - 15 juli 2008 20:15


I dag har det varit en riktigt vanlig dag. Klev upp trots att jag hoppades att jag skulle få sova minst 1 år till ;-) sen åkte jag till jobbet. Slutade jobba strax före fyra och åkte sen hem till mina pälsdjur. Sen var vi ut och busade vid vattnet.

I och för sig ...En lite ovanlig sak som hänt idag är att jag lagat mat. Köttfärssås :-) Har inte kokat pasta än men min hungriga pöjk är ju inte hemma än. Ska överraska!


Glöm inte Fäviken Game Fair närmar sig med stormsteg!

Läs mer här http://www.favikengamefair.com/


Av Linda - 14 juli 2008 22:22


I eftermiddag har min hund Axa varit hos veterinären för att röntga sig. Hon har en tumör. Röntgen visade inga tecken på att det skulle ha spridit sig vilket är bra för då ska hon få operationen.. Håller tassar å tummar för godartad!

Hon ska opereras den 5/8 och då böööör det gå att ta med henne på fågeljakten den 25:e :-)

Av Linda - 12 juli 2008 16:14

Av Linda - 12 juli 2008 16:02

Fyra tvåbenta tjejer och x-antal hundar. Regnade ganska mycket men varje resa har sina solgimtar :-)

Ovido - Quiz & Flashcards