Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Mer gnäll!!!

Av Linda - 17 december 2010 16:50


jag är TRÖTT, sjukt trött alltså, och jag har ont i alla leder, händerna- det mesta är svullet och tjockt. Ont i ryggen. Kissnödig och fiser som ett skämt. Ja, det kunde varit värre men det struntar jag i nu.


JAG ÄR LESS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nä, det är inte "snart slut" ... det är alldeles för länge kvar!!!!! PLUS att jag börjar gruva mig för förlossningen. Känns som att det är onödigt eftersom jag inte kan göra ett smack åt det.


Kommer säkert vilja ta bort det här inlägget eftersom att det är så negativt men, det ska ju användas som en "dagbok"....


Vill vara mig själv och åka skidor med min Axa !!!!! Bara hon och jag i fullt ös på Södra Berget   

 
 
Ingen bild

mamma

20 december 2010 15:32

Jag älskar dig och mina små barnbarn. Du fixar din uppgift med bravur och det är tillåtet att vara trött, mycket trött till och med. Men snart kommer hon, vår lilla Maya. Jag längtar! Puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 juli 2012 20:33

En härlig söndag efter en kanon rolig 30-års fest igår. Jag firade min vän i nykterhet och mår därför prima idag :) Men va jag skrattade igår, "mina jobbtjejer" är ju underbara!! Idag har jag och Maya varit ensamma större delen av dagen och vi avsl...

Av Linda - 17 juli 2012 22:04

Nå, en helt vanlig tisdag förutom att jag kom på min blogg igen. Efter jobbet så satte vi upp tältet vilket barnen uppskattade otroligt mycket. Vi grillade och käkade nudlar. Gjorde chiliconcarne (som inte gick att äta) på friluftsköket men den hop...

Av Linda - 21 april 2011 08:15

Oliver mitt lilla gryn är så ledsen och ingen förstår varför. Idag är det tungt att starta upp, vill gärna ligga kvar i sängen :-/ Hej å hå.. Påsk!...

Av Linda - 19 april 2011 14:17

Nu ringde bilfirman och sa att bilen är klar! Härligt!

Av Linda - 19 april 2011 13:39

Testar att blogga via telefonen. Idag skickade vi i väg Oliver till mormor för att hinna med lite extra! Det har jag hunnit, jag började med att styra om i köket. Flyttade soffan runt runt tills jag insåg att inget fungerar så den fick hoppa tillbaka...

Ovido - Quiz & Flashcards