Alla inlägg under augusti 2009

Av Linda - 31 augusti 2009 03:03

Världen finaste bulle-tjej :)

Av Linda - 31 augusti 2009 00:54

Lille Oliver ligger lågt, bokstavligt talat. Men vill inte komma ut :( 

Den som väntar på nåt gott...ja kommer inte ihåg slutet på ramsan.



Av Linda - 30 augusti 2009 21:20

Axa har tvärslocknat i soffan. Cyklat med husse!!

Av Linda - 24 augusti 2009 19:56

Mitt hus på låångt håll :)

Av Linda - 21 augusti 2009 22:46

Axa käkar blåbär :)

Av Linda - 7 augusti 2009 23:50

Den 26/8 ska Oliver komma till värden.Men han är väl lika mamma och gör alldeles som han själv vill!! Så det så =)

Av Linda - 7 augusti 2009 23:31

Uppdatering: Axas nya knöl i ljuvret var godartad. Skönt. Jag ska kanske erkänna att jag inte var särskilt orolig eftersom hon haft en tidigare. Troligen kommer hon att få det igen så det blir nog att kastrera henne till slut.

Denna vecka var min första semestervecka. Mycket härligt, sovit till 10,30 varje dag. Iofs vaknar jag av värmeslag klockan 03,00 och måste springa på toa... varje natt. Ingen förlossning på g ännu. Tror att han vill vara kvar i maggen några veckor till. Känns så.

I morgon ska jag åka och kika på Maries nya hem!! Hennes alldeles egna hem. Så glad för din skull jänta! Ny häst och ny hund dessutom =) Det är du värd!


Det är första semestern som jag är hemma (å inte på fjället) Känns konstigt. Trots det har jag inte stött på "å va jag är uttråkad" ... Tror inte att jag kan bli uttråkad =P


Travtipset: Kallblodet Vildvitter är världens bästa häst!

Ovido - Quiz & Flashcards