Alla inlägg under december 2009

Av Linda - 27 december 2009 19:37

Måste köra ett snabbrep på allt som hänt.


Först har vi köpt alldeles för många klappar! Vi hade en underbar julafton, jag fick min Nikon D3000. TJOHO!!!

Oliver skrattade högt för första gången på julafton, det var det mest fantastiska skrattet... å va jag älskar honom  

Sen hade jag en kanonkväll med mina barndomskamrater på juldagen. Vi surrade å spelade "trodde du ja!".  Super kul. De drack jättefina drinkar och jag hade så klart mina egna alkoholfria varianter   

I går var min  pappa, farmor och syster Anna på besök. Oxå jättekul och på tiden! =)

Oliver har sedan julafton sovit hela nätter,han vaknar bara en snabbis men somnar om när han fått nappen.


Jag ska lägga in massa bilder bara jag få in dem på datorn!


Av Linda - 15 december 2009 23:01

I dag blev det en tur i snön på S:a Berget. Jag, Marie och Carro med några av deras voffsingar. Axa o Chili tog en tur hemma här med Arya eftersom jag inte törs släppa dem lösa där i stan.. Men det var super mysigt iaf =) Jag hade såklart med mig min lilla prins. Carro tog på sig ansvaret som förste vagnkörare för att hon gillar när det bränns i uppförsbackarna! Och så fikade vi kaffe och lussbulle i ett vindskydd (Bilder kommer) ...

I mañana ska vi fika hos Jessica! Det var länge länge sedan vi var på dejt må jag säga. Hon är väldigt gravid nu, sist jag såg henne var hon i typ vecka 11??  Nu är hon i vecka 26-27 =)


Nä, nu ska jag natta.... besos   

Av Linda - 11 december 2009 21:45

Idag har vi varit till skogen, läst Bamse med liten älskling och snart blir det mys med min stora älskling    Lilla älsklingen sover sött i vaggan och Pälsklingarna vid vedspisen. Arya tog å åkte hem med Cesar nu. Cesar har varit hos oss för att Stella har haft magsjuka stackarn    Uff...


  Oliver torkar bordet...   Cesar. Han var så söt när han la in nosen under hennes framben =)   Axa!! I full fart mot matte! =)

Av Linda - 11 december 2009 20:57

En sista promenad innan maten :-) Henriks bild från Banff, Canada

Av Linda - 11 december 2009 20:42

Wow: vilket ställe :-) Bild från henka!

Av Linda - 11 december 2009 01:02

Henka, min bror är i Banff i Kanada !! Jag är avundsjuk!! det är så vackert!


http://sv.wikipedia.org/wiki/Banff_nationalpark


http://images.google.se/images?q=banff&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=YYwhS7C6LtDS-Qaz7omvBg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CDQQsAQwBA

Av Linda - 11 december 2009 00:51

Nu börjar vi bli lite piggare tro ja =) Igår var Mari och Carro på besök och idag var jag på besök hos Jessica. Sen hann jag med ett besök hos grannen för att surra häst. Tyvärr ingen ridning för hästarna var inte skodd för halkan.. =/


Men alla fall! Lite bilder igen. Jag har försökt fånga Axa och Chili i rörelse men det var inte det lättaste! På önskelistan : Systemkamera!! Åh snälla tomten !!!              


Ovido - Quiz & Flashcards