Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 29 juli 2010 13:16


Som ni vet, ni som känner Team Storbränna, är vi oturförföljda. Så nu när jeepen är fixad (växellåda och bak-kugghjul) så ser vi att det kommit fram en mystisk spricka över heeela bakrutan. Nu kan man ju fråga sig hur detta är möjligt? Ja, vem vet. Det är den här j***a oturen som råden hela tiden !!! *massa svordomar*

Fattar inte varför det ska vara nånting hela tiden. Verkligen hela hela tiden!!


LESS !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å så måste vi skippa fäviken.... självrisken ska betalas istället.

Snart får vi väl skänka bort biljä**ln!

Vill bara att vi ska kunna börja spara snart. Spara lite varje månad till "vill och borde köpas saker" =(


Av Linda - 27 juli 2010 19:48

Farmor och Oliver vid vackra Fängsjön. En liten liten aborre på kroken men inte min krok utan Aryas =P Mysigt var det iaf =)

Av Linda - 27 juli 2010 19:45

Lillans nya outfit!!

 
Av Linda - 13 juli 2010 19:52

Mina älsklingar :-) Oliver är slut efter massa bus med faster nian och bejan :-) Hundarna sköter sig exemplarist!

 
Av Linda - 13 juli 2010 09:44

Vi har målat å fejjat och burit grejer och svettats, jag, Nian och Bejan. Men nu är det vitt å fint i hallen. Oliver har motarbetat oss litegrann eftersom han vägrat sova middag, max 30-40min å det hinner man inte göra så mycket på... Härom dan så kom mamma förbi å sa att vi såg knäckt ut allihopa =)

Köket nästa!!


OM det bara kunde bli lite svalare ... please!!!!!  


För övrigt ar vi haft en så så fin rottis-hane på besök. Han behöver en ny matte å husse... självklart höll jag och arya på att smälla av för vi ville så klart ta honom men det går inte med den andra hanen här =(

Jag hann planera sök kurs- vandringar med en bamse-klövjeväska, långsam skidåkning med barnen =P Å så är han skk-reggad! Utställningar såklart, där vi sopade banan med alla!! Nåja, det är väl nån mening med allt...


Nu ska jag busa lite med Oliver och sen blir det laga mat.

Av Linda - 12 juli 2010 15:19

 
Av Linda - 12 juli 2010 15:18

 
Ovido - Quiz & Flashcards