Alla inlägg under juli 2009

Av Linda - 26 juli 2009 22:55


Igår laddade min kropp för kommande förlossning. Ont ont ont... drog ihop sig och värkte ända ner i tårna! Man tycker att det borde räcka med den smärta som är vid den faktiska förlossningen men =P 

Före det hade jag och tjejerna varit på indisk restaurang å firat carolines födelsedag. Hon har fått en prenumeration på UTEmagasinet! Kanon enligt mig, hihi =) Sen gick de ut å roade sig medans tjock-Linda åkte hem å la sig med sin varma vete-påse.

Ska göra mig i ordning nu, hoppas att jag får sova bättre i natt.

***Klart slut varulvstjut***

Av Linda - 20 juli 2009 19:49

 I dag, dagen efter en sådan bra helg, svängde humöret ner i avgrunden.

I fredags friade jag till min sambo =) Min fina underbara sambo. I lördags slappade jag och Stella. Carro kom förbi och snabbtränade med Alfred och duva, överlag en sniiiigel dag =) Smile igen! Sedan på söndag åkte jag till Alnö för att fika med Carro, Marie o Stella. Väl framme på byggplatsen som Marie ska omvandla till sin perfekta "shabby chic?" våning ;-) så kastar sig Anki och Frida fram från ett hörn. Det skulle vara Min Bäbis Fest! Å sen kom även Sofia o Maria! Vilka tjejer! Gissa om jag blev förvånad =) Underbara fina mysiga tjejer... Älskar er så mycket allihopa.


Så. Idag. En riktig skit måndag. Inga kommentarer...



Av Linda - 16 juli 2009 22:17


Idag  jag jobbat min sista dag för denna vecka. Jag har varit på birsta med Stella och kikat på lite bus. Sedan for vi och inhandlade lite hundfoder :) Lagom aktivt för en tjockis på en torsdag. I helgen ska jag försöka att ta det lugnt. MYCKET lugnt.


God natt på er! Håller tummen för SUNTIN... jag har jägarexamen om det behövs...hihi.



Bifogar en liten uträkning.... Min känsla är dock att vår lille pojk kommer att komma tidigare än så.



 Du är på dag 239 av 280. (85,4%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 26 aug 2009
Du har 41 dagar kvar till beräknad förlossning.

Av Linda - 14 juli 2009 21:41

Händiga brudar!

Av Linda - 14 juli 2009 21:41


Nu är jag trött less och tung. Vill ha semester NU och jag vill att Arya ska ha semester oxå :-/


I morgon ska mamma o jag kolla på gardintyg till barnrummet. Hoppas att det får mig på bra humör!


Hejsvejs!!!!!!!!

Av Linda - 11 juli 2009 00:36


I dag har jag o gubben varit på stan och spatserat och fikat räk-macka på charm :) Jätte mysigt! Sen komma Stella o Sirwan hit och mekade med volvon, fast Stella mekade väl inte så mycket! Hihi, hon å jag gick på skogsprommis och givetvis tappade jag bort oss ;-) Menvi hittade iaf mycke blåbär.


I morgon blir det renovering hos Marie!!! _ Tro'et eller ej, men jag tycker att det ska bli kul! Gillar att pyssla med sånt juh.. 


/Adjö

Av Linda - 11 juli 2009 00:32

Arya o Jag :)

Av Linda - 9 juli 2009 22:57


Idag den 9/7-2009 kom lille Oscar till världen.Det tog ett bra tag och helst vill han nog vara kvar i mammas mage...  Men vilken goklimp. Sååå fin! Grattis till mamma Maria & pappa Johan...!


Hela dan har jag funderat på förlossningen och hela dan har hela sverige funderat över sin pension! Haha..! Vi har alltså haft fullt upp :P

I morgon har jag iaf semester och ska spendera den med min karl! Vet inte vad vi ska hitta på för bus men ... alltid blir det nåt :D Kanske jag kan bli överraskad!!!!? 

Funderar på att rymma den 30/7, skulle vilja hyra en stuga vid Hamrafjällen och vila upp mig inför det största äventyret någonsin. Skulle vara mysigt.


Nu ska jag pyssla om Atlas lite sen ska jag göra bädd! 

Klart slut varulvstjut...

Ovido - Quiz & Flashcards