Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Julklappar mm...

Av Linda - 11 december 2010 00:19

Varit och handlat klappar idag =) Det är så himla roligt. Speciellt när man VET att det kommer att pricka precis vad den här personen vill ha. Jag har fått till några sådana klappar men jag har fortfarande några kvar.

Det är synd att många ser det som ett "nödvändigt ont" att grejja med klappar, när det är såååå kul.  Mamma och jag fnissade gott när vi handlade åt brorsan ... hihi.


På lunch var jag och Oliver hos Maria och käkade pizza och så fick vi med oss en hel påse med kläder hem. Jättefina i storlek 86. Både bamse och spiderman var med =) Rena rama julafton !


Graviditeten löper på. Ordentliga sammandragningar i eftermiddag men "that´s all".. är ordentligt svälld i händerna och har ont i lederna (hänvisa till mitt gnäll om jag skulle fundera på nåt tredje barn...)


Cesar är ff halt :-( Han ska till veterinären den 17/12, dvs nästa fredag. Om vi inte är på BB....

Axa fyller 7 år snart men har inte åldrats en dag sen vi fick hem henne !! Vildare för varje dag hihi...  


Nu blir det go´natt.

 
 
malin

malin

17 december 2010 12:22

Hejsan gumman hur går det? Skulle inte bli förvånad om du skaffar ett tredje barn också haha.

http://nevergetburn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 juli 2012 20:33

En härlig söndag efter en kanon rolig 30-års fest igår. Jag firade min vän i nykterhet och mår därför prima idag :) Men va jag skrattade igår, "mina jobbtjejer" är ju underbara!! Idag har jag och Maya varit ensamma större delen av dagen och vi avsl...

Av Linda - 17 juli 2012 22:04

Nå, en helt vanlig tisdag förutom att jag kom på min blogg igen. Efter jobbet så satte vi upp tältet vilket barnen uppskattade otroligt mycket. Vi grillade och käkade nudlar. Gjorde chiliconcarne (som inte gick att äta) på friluftsköket men den hop...

Av Linda - 21 april 2011 08:15

Oliver mitt lilla gryn är så ledsen och ingen förstår varför. Idag är det tungt att starta upp, vill gärna ligga kvar i sängen :-/ Hej å hå.. Påsk!...

Av Linda - 19 april 2011 14:17

Nu ringde bilfirman och sa att bilen är klar! Härligt!

Av Linda - 19 april 2011 13:39

Testar att blogga via telefonen. Idag skickade vi i väg Oliver till mormor för att hinna med lite extra! Det har jag hunnit, jag började med att styra om i köket. Flyttade soffan runt runt tills jag insåg att inget fungerar så den fick hoppa tillbaka...

Ovido - Quiz & Flashcards