Alla inlägg under juli 2012

Av Linda - 22 juli 2012 20:33

En härlig söndag efter en kanon rolig 30-års fest igår. Jag firade min vän i nykterhet och mår därför prima idag :) Men va jag skrattade igår, "mina jobbtjejer" är ju underbara!!
Idag har jag och Maya varit ensamma större delen av dagen och vi avslutade med att lägga spår till Joppe som han förstörde iofs. ;P
Maya är så himla gullig med djuren ochframför allt när hon ropar på geten våran, "Stina" och försöker få med henne å gå.
Ja vi har mest pysslat och matat djuren idag. Nu badas barn sedan ska vi försöka sova ner dem så vi orkar med kommande 5-dagars arbetsvecka

Tjingeling

Av Linda - 17 juli 2012 22:04

Nå, en helt vanlig tisdag förutom att jag kom på min blogg igen.
Efter jobbet så satte vi upp tältet vilket barnen uppskattade otroligt mycket. Vi grillade och käkade nudlar. Gjorde chiliconcarne (som inte gick att äta) på friluftsköket men den hoppade vi över.
Sen började projekt "lägga Oliver och Maya" vilket är omöjligt att göra utan att typ alla gråter,det känns väldigt tråkigt måste jag säga. Jag hoppas att det blir bättre, snart!
Sen upp på cykeln med Joppe, en snabbrunda för när jag kom tebax var Maya hysterisk igen, välling och trösta.

Förövrigt så verkar Joppe ha når med halsen. Småkraxig. Måste undersökas..

Gonatt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards